Vihdoin kotona- uuden elämän alku

 Kotiinpaluu on ihanaa. Harjoittelen kävelemistä päivittäin. Äitini hoitaa kaiken kotityön ja lasten harrastukset. Minä otan yhteyttä ystäviini, jotka ovat luvanneet auttaa meitä. Kokoan ryhmän, joista suurin osa haluaa auttaa ja lupautuu tukemaan meitä. Olen kiitollinen siitä, että elämässäni on aitoja ystäviä, jotka osaavat pistää omat asiansa hetkeksi taka-alalle ja auttaa meitä jatkamaan elämäämme. Osan ystävistäni huomaan katoavan omien kiireidensä taakse. En välitä siitä, sillä minulla on niin hyvin tukea näistä tosiystävistä. Monet ystävät, joiden kanssa en ole ollut paljoa tekemisissäkään tulevat avukseni eri tavoin. Epäitsekkyys tulee esille ja olen siitä ikuisesti kiitollinen. Lupaan järjestää heille kunnon juhlat, kun paranen omatoimiseksi. Päivät kuluvat hitaasti ja nukkuminen ja kävelyharjoitukset ovat keskiössä. Yritänsiitä, että ajatuksenjuoksuni ja pääni toimii edelleen. Asiat voisivat olla paljon huonomminkin. Elämä alkaa nyt uudelleen. Uusi elämäni on alkanut elokuussa 2020. Olen kiitollinen.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kesälomalla

Pimeä syystalvi

Syksy tulee vieraaksemme, me vain täällä elelemme ( Upponalle)